sobota, 2 października 2010

Wyniki konkursu W KOLORACH JESIENI

Wczoraj zakończył się pierwszy nasz konkurs pt. W KOLORACH JESIENI.
Dziewczyny (i jeden mały chłopczyk) przysłały naprawdę fantastyczne prace. :) Bardzo ciężko było je ocenić, ponieważ w każdej podobało mi się co innego. Jak porównać pracę, w której widać doświadczenie i świetny kunszt z pracą 6-latka, albo kogoś, kto zajmuje się decu od 2 tygodni? Trudno tej pierwszej nie docenić, ale i ta prostota i sam fakt zaangażowania też mi się podobał. Skupiłam się nad jesiennym klimatem prac. Na szczęście miałam kilku pomocników, którzy krótko i zwięźle podzielili się swoimi spostrzeżeniami, skutkiem czego przyznano dwa pierwsze miejsca i trzy wyróżnienia. Wszystkie prace są fascynujące i mają to "coś" w sobie.
Oto prace, które zajęły I miejsce:

Praca Reginy z Kędzierzyna-Koźla


















Praca Joanny z Rybnika

















Praca Alicji z Białegostoku








Praca Iwony z Marek













Praca Małgorzaty z Palikówki















Nagroda dla NAJMŁODSZEGO UCZESTNIKA
Praca Mikołaja z Wierzchowa

1 komentarz:

  1. Gratuluję Wszystkim! Zegarek z lasem i grzybki najbardziej mi się podobają.
    Praca Mikołaja superrrrrrr!!! Brawo Mikołaj!!!!

    OdpowiedzUsuń