niedziela, 7 listopada 2010

Bombka z wczorajszego kursu

Jaka szkoda, że nie zrobiłam zdjęć bombek, które powstały na wczorajszym kursie! No wypadło mi z głowy! A byłoby co oglądać. :) Panie okazały się wyjątkowo pojętnymi i zdolnymi uczennicami i zrobiły kilka małych dzieł sztuki. :)
Wzorowałyśmy się na mojej bombce poniżej:

















Wykorzystałam tą bombkę bo można na niej było kilka różnych preparatów i materiałów zaprezentować:
serwetka, papier ryżowy, pasta do 3D, sztuczny śnieg, reliefy i brokaty.
I tak oto powstała bombka siostrzana:


3 komentarze:

  1. witam ja też jestem, z Kędzierzyna -Koźla i od jakiegoś czasu próbuje Panią namierzyć czy mogłaby się Pani ze mną skontaktować? z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Boa tarde.Nunca vi bolas tão lindas.Parabens pelo seu capricho!!!

    OdpowiedzUsuń