poniedziałek, 6 września 2010

Bombka płaska II

Kolejna płaska bombka. Na tech zdjęciach widać wyraźnie, że jest płaska. :) Bombkę zrobiłam w trochę innym stylu, bo już dość bombek z kwiatkami. Już tak mam, jak się przypnę do jednego motywu czy przedmiotu to muszę go przećwiczyć na wszystkie sposoby, aż do obrzydzenia. :)






















































Materiały użyte do dekoracji:
1. Podkład akrylowy (jest świetny! polecam do plastiku i szkła)
2. Klej
3. Papier ryżowy Decomania
4. Lakier mat Pentart
5. Konturówka biała
6. Bitum
No i bombka płaska, będzie dostępna w moim sklepie po 20 września.

6 komentarzy:

  1. Fajne są te płaskie bombki, myślę, że się skuszę w okolicach października. Chociaż okrągłe, typowe bombki nie należą do moich ulubionych przedmiotów do zdobienia to te płaskie wydają się być bardziej 'przyjazne'.

    OdpowiedzUsuń
  2. REWELACJA!!!!! teraz widzę o jaką bombkę chodzi, bo sobie ją wybrażałam, że jest cienka jak papier.... oczywiście, że je zamówię, bardzo mi się spodobały :)
    a ozdobiona jak zwykle wspaniałe :)
    pozdrawiam
    Danusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna bombka! A te płaskie są z plastyku? Bo nie przepadam za styropianem. Robiłam w zeszłym roku na styropienie i na plastykowych i wole te drugie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna bombeczka. Szczegolnie podobaja mi sie reliefy. Super pomysl jak piszesz co uzylas. Jest to bardzo pomocne dla poczatkujacych (czytaj: dla mnie!) Pozdrowionka ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. predivna kuglica za bor:))).....
    jako mi se sviđa kako si radila reljef,pokušat ću i ja nešto tako....ali ne još:)....
    do božića ćeš napraviti puuuuuno ukrasa kad si tako rano počela:)))....
    M....

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Mare, cokolwiek tam napisałaś. :)

    OdpowiedzUsuń